Regulamin

  1. Internetowy Sklep Sportowy PRO-VOLLEY mieści się w Dąbrowa Górnicza przy ul. Podlesie 3.
    Prowadzimy sprzedaż zarówno wysyłkowo jak i stacjonarnie.
  2. Zamówienia do wysyłki można składać:
    • z naszych stron za pośrednictwem formularza interaktywnego
    • drogą mailową pod adresem: biuro@pro-volley.pl
    • faksem pod numerem: 58 7415318
  3. W ciągu 1-2 dni roboczych od otrzymania zamówienia, zamówienie zostaje potwierdzane, uzgadniany jest sposób płatności (przedpłata na konto lub za pobraniem).
  4. Realizacja zamówienia polega na przesłaniu przesyłki pocztowej lub kurierskiej na adres podany przez Zamawiającego w zamówieniu.
  5. Paczka wysyłana jest po otrzymaniu przez nas potwierdzenia zamówienia przesyłką za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej. Dzień roboczy po nadaniu paczka powinna dotrzeć pod adres podany przez Zamawiającego (dotyczy przesyłek kurierskich).
  6. Sklep nie odpowiada za ewentualne problemy z dotarciem przesyłki, od niego niezależne, a wynikające z błędów popełnionych przez Zamawiającego w zamówieniu, bądź przez pracowników instytucji dostarczającej przesyłki pod wskazany adres.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Pro-Volley. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
    Średni czas dostawy zakupionego przedmiotu wynosi 48 godzin roboczych. Maksymalny czas dostawy towaru może zostać wydłużony do dwóch tygodni, w zależności od ilości zamówień (dot. sporej ilości zamówień w sezonie letnio-jesiennym).
  8. W przypadku gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, PRO-VOLLEY zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany osobnym mailem.
  9. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sprzedającego zawierają podatek VAT, natomiast nie obejmują kosztów przesyłki. (koszt przesyłki podany jest na stronie)
  10. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego Kupującego i Sprzedającego.
  11. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy (listonosz/kurier) i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
  12. Klient zawierając umowę na odległość , w myśl ustawy (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej w terminie 10 dni licząc od daty dostarczenia przesyłki. Warunkiem jest zwrot towarów nieużywanych, czystych, razem z oryginalnym opakowaniem, ometkowaniem i dowodem zakupu oraz, Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty. Zapłatę za towar zwracamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki na wskazany rachunek bankowy.
  13. Kupujący ma prawo wymiany zakupionego towaru na inny rozmiar, kolor lub model w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że Sprzedający dysponuje takim towarem. Kupujący zobowiązany jest do zgłoszenia faktu Sprzedającemu poprzez pocztę e-mail. Wymieniany przez Kupującego towar musi posiadać oryginalne opakowanie, metki oraz nosić brak śladów użytkowania. Do wymienianego towaru Kupujący zobowiązany jest dołączyć kartkę z adresem zwrotnym, a także z informacją na jaki towar ma on zostać wymieniony. Ewentualne różnice w wartości wymienianych towarów będą rozliczone. Koszt dodatkowych przesyłek pokrywa Kupujący.
  14. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  15. W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady. Zostaną one rozpatrzone w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i braku możliwości usunięcia wady, Sprzedający wymieni uszkodzony towar na pełnowartościowy lub zwróci zapłatę.
  16. Reklamacje dotyczące usług Poczty Polskiej zgodnie z jej regulaminem można składać dopiero 14 dni od nadania paczki są rozpatrywane w ciągu 28 dni od daty nadania przesyłki przez Sprzedającego.
  17. Kupujący zamawiając przesyłkę kurierską na wskazany w zamówieniu adres powinien w dniu planowanego otrzymania przesyłki przebywać pod adresem wskazanym w formularzu zamówieniowych. Kupujący składając zamówienie nie ma możliwości zaznaczania godziny dostarczenia przesyłki przez kuriera (dotyczy zwłaszcza przesyłek wysyłanych do małych miejscowości).
  18. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
  19. Operatorem płatności jest firma:
    ul. Wielicka 72,
    30-552 Kraków
    Polska